  • Data: 2005-10-24 07:25:16
    Temat: Re: naklejanie ogłoszeń reklamowych....
    Od: Nexus6 <n...@-...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nikon napisał(a):
    > Witam
    > Na sklepie , którego jestem właścicielem naklejane są
    > nagminnie ogłoszenia !
    > Ze względu na plamy z kleju zaczyna mi sie to już niepodobać !
    > czy jaki przepis reguluje sprwy związane z naklejaniem ogłoszeń reklamowych
    > ?
    >
    > Pozdrawiam
    > Nikon

    W Poznaniu MPK zrobilo tak:
    1. Wycenilo cm2 powierzchni wiaty przystanku (cena jakas kosmiczna).
    2. Umiescila informacje o cenie na przystankach z numerem tel gdzie
    mozna ta powierzchnie wynajac.
    3. Poinformowala, ze wobec naklejajacych a nie placacych wystapi na
    droge sadowa o utracony zarobek lub jakos tak.

    Pomoglo jak diabli.

    fizyk
    --
    Odpowiadajac na priva usun "-usun-to-" z adresu