eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawonakaz opłaty błędnej fakturyRe: nakaz opłaty błędnej faktury
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfe
    ed.atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nakaz opłaty błędnej faktury
    Date: Wed, 21 Sep 2011 04:08:44 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 46
    Message-ID: <j5bgvo$khi$1@node2.news.atman.pl>
    References: <4e78752d$0$2075$c3e8da3$a9097924@news.astraweb.com>
    <j5a4km$mma$1@inews.gazeta.pl>
    <4e78a1ee$0$924$c3e8da3$9f400e27@news.astraweb.com>
    <j5an5q$lqe$2@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: e1-163-j14.elartnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1316570936 21042 193.238.180.163 (21 Sep 2011 02:08:56
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 21 Sep 2011 02:08:56 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:6.0.2) Gecko/20110902 Thunderbird/6.0.2
    Hamster/2.1.0.11
    In-Reply-To: <j5an5q$lqe$2@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:688442
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-09-20 20:48, Liwiusz pisze:
    > W dniu 2011-09-20 16:23, Tans pisze:
    >>
    >> Czy w takim razie operator może wystawić błędną fakturę na milion PLN i
    >> konsument ma ją uiścić choćby nie wiem co, zaciągać kredyt i czekać
    >> potulnie na rozpatrzenie reklamacji?
    >
    > Zasadniczo klient może w ogóle nie płacić, a nawet nie składać
    > reklamacji. Pomijając taki niuans jak wyłączenie telefonu, to w razie
    > chęci wyegzekwowania zapłaty to operator musi pozwać użytkownika, a ten
    > może wówczas skutecznie dowieść niezasadności roszczenia.

    Mnie Tepsa nie przysłała faktury i domagali się zapłaty jakichś 30 zł. z
    groszami. Na niebieskiej linii powiedziałam, że czekam na fakturę (albo
    jej kopię) i dopiero zapłacę.
    Oddali od razu sprawę do Ultimo. Na odczepnego zapłaciłam, przesłałam
    skan zapłaty. I powiedziełam sobie: nigdy wiecej Tepsy. Jak rozwiązałam
    umowę to skamlali, dawali mi jakieś lepsze abonamenty, ale ja
    powiedziałam NIE! To sie mścili, codziennie podłączali mi szczekaczkę do
    słuchawki i nie można było nigdzie zadzwonić. Co podnoszę słuchawkę to
    szczekaczka szczeka. Na koniec umowy trzeba było czekać równy miesiąc
    niestety. Nie podobalo im się przedtem, że jak zamówiłam biling i
    wskazałam montera, który przyszedł do awarii mojego telefonu-linii
    zadzwonioł sobie z mojego telefonu (a ma swój służbowy) do jakiegos
    kolegi, na jakiiś komórkowy, żeby mu gdzieś listę w pracy podpisał. I
    tak sobie gadał. Potem ten biling z rozmową wskazałam w reklamacji i mi
    nie zwrócili. Przez tego montera, który tu kombinował w skrzynce pod
    blokiem przychodziły mi rachunki do zapłaty na minimum 170 zł.
    Jaka ja szczęśliwa, że od złodziei się wtedy odizolowałam i zaczełam
    korzystać z Tlenofonu (teraz FeecoNet) przez bramkę - z umową. Tyle ile
    wygadam tyle płacę i zawsze mam wgląd do bilingu.
    Trochę boleję nad tym, że dalej jestem w Orange-przecież to też tepsa.
    Kiwaja mnie na moich minutach z abonamentu, ani jednej reklamacji
    jeszcze nie uwzględnili. To zupełnie inni ludzie niż w Idei, to są
    jakieś hieny. Teraz już sobie zapowiedziałam, że tym razem już w Orange
    nie podpiszę umowy.

    --
    animka

    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w
    okrucieństwie, ale przyjdzie czas, kiedy będzie traktował mordowanie
    zwierząt w ten sam sposób, w jaki obecnie traktuje zabijanie ludzi. Ten,
    kto nie szanuje i nie ceni życia, nie zasługuje na to, aby żyć".
    Leonardo da Vinci

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1