    From: "kuba \(aka cita\)" <i...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nagrywanie rozmow - firma
    Date: Wed, 10 Jan 2007 18:16:09 +0100

    PayMay wrote:
    > jak podpisałes oświadczenie że sie zgadzasz na to by Cie nagrywali to
    > znacczy że mogą Cie nagrywać ????

    No to ja pytam :P Mama nie uczyła, ze nie odpowiada się pytaniem na pytanie
    ? ;)
    ps. poza tym w moim pytaniu bardziej mnie interesuje ta druga strona kabla
    telefonicznego.

    Doprecyzuje. Doszukałem się, na jakiejś www firmy sprzedającej sprzęt
    rejestrujący, stwierdzenia, ze firma na potrzeby wewnętrzne może rejestrować
    _swoje_ rozmowy.
    Moje pytanie wiec jakby ukierunkowuje na to, czy to tak jak ja, obywatel RP,
    mogę sobie nagrywać własne rozmowy telefoniczne, tak firma może nagrywać
    'własne' rozmowy firmowe, które przeprowadzają pracownicy z potencjalnymi
    klientami. Oczywiście bez informowania tego na początku rozmowy.

    Wydaje mi się, ze słyszałem coś na ten temat w TV - było tam o tym, ze te
    zgody, jakie się wyraża nie odkładając słuchawki są i tak o kant tyłka
    rozbić (bo raz, ze jest domniemana, dwa jest wymuszona). Ja pytam czy musi
    być zgoda w przypadku jaki opisałem i czy w ogóle firma może rejestrować
    rozmowy telefoniczne. Oczywiście zasłyszana przeze mnie audycja nie odsyłała
    do podstaw prawnych, była to jakaś indywidualna interpretacja przepisów.

    Nie mam na co dzień odczynienia z przepisami i nie za bardzo potrafię się
    poruszać w wyszukiwaniu konkretnych podstaw prawnych.
    Pomóżcie mi - bez dwuznacznych pytań, bez złośliwości.

    --
    pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.z.pl gg:tu był numer GG