  • Data: 2007-06-03 17:09:51
    Temat: Re: nagana w liceum - czy mieli prawo?
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 01 Jun 2007 15:31:08 +0200, Andrzej Wróblewski napisał(a):

    > Sorry, nie wszyscy maja zwyczaj picia z jednego kubka, porownujac to np.
    > z uzywaniem jednej strzykawki. Szczegolnie tzw. kulturalna mlodziez,
    > wychowana w zasadach savoir vivre'u - ktora niestety trafila do szkoly,
    > w ktorej dyrektor zachowuje sie w porownaniu do nich w sposob chamski -
    > literalnie rzecz ujmujac.

    Ja osobiście pozwolę sobie nie uwierzyć w bezalkoholowość tej młodzieży,
    szczerość jej intencji, oraz w jej szczególne wyczulenie na savoir vivre.
    Normalny młody człowiek jest troszkę inny, a te savoir vivre'y to tylko
    PR.

    Jeżeli jednak jest to prawda, to tylko współczuć takiej młodzieży, bo jak
    tylko wejdzie w dorosłość dostanie po czterech literach porządnie.

    p. m.