  • Data: 2008-10-23 11:09:39
    Temat: Re: naciaganie PCOD na domeny
    Od: antek <a...@s...poczty.hehe> szukaj wiadomości tego autora

    Padre pisze:
    > do mnie też dzwonili i dałem sie namówić.
    > widać ktoś wpadł na genialny sposób.

    To już sie szykuj, ze dostaniesz za jakiś czas
    wezwanie na komendę w charakterze świadka.
    Już taką sprawę przerabiałem kilka lat temu,
    z bodajże firmą netnames. Ten sam sposób
    działania, "ktoś chce kupić moją domenę, a a ja
    niby mam prawo pierwokupu" - po zwróceniu im uwagi,
    że nie ma czegoś takiego jak "prawo pierwokupu"
    rozłączają się. Dzwonią z prywatnych numerów.
    Problem "wtedy" polegał jeszcze na tym, że
    firma sprzedawała domeny "klientom" po kosmicznych
    cenach, np. na rok, a sami wcześniej rejestrowali
    domenę na 3 lata i potem były problemy z odzyskaniem
    takiej domeny. 2.5 godziny składałem wyjaśnienia.