    From: "Daniel" <x...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: na pozor banalne - definicja siedziby firmy
    Date: Thu, 2 Jun 2005 22:03:12 +0200

    Użytkownik "Adam Szendzielorz" <a...@N...progreso.pEEl> napisał w
    wiadomości news:d7ni9l$9mn$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > A dlaczego niby nie ?
    > Dlaczego uparcie twierdzisz, ze miejsce wykonywania dzialalnosci,
    > to nie siedziba firmy ?:) Przeciez z reguly dzialalnosc wykonujesz
    > w miejscu siedziby firmy, nie w domu, nie ? Nie mowie o dzialalnosci
    > wykonywanej gdzies w terenie..

    Moja firma nie ma siedziby. Ja mam adres zamldowania i adres zamieszkania,
    dwa rozne ardesy

    No wlasnie, co to jest siedziba? Jezeli rozawazamy jakies duze
    przedsiebiorstwo, to co jest siedziba firmy, biurowiec w centrum miata, czy
    hala produkcjna na drugim jego koncu?
    W przypadku os fizycznej sensownie byloby obrac za siedzibe adres
    zameldowania, ew miejsce przechowywania dokumentow, dlaczego akurat adres
    zamldowania?

    Moj problem jest nastepujacy: mam siedzibe firmy krakow na formularzu NIP1
    (US) oraz warszawa na formularzu ZUA (ZUS). Czyli moja firma ma dwie
    siedziby, czy to jest zgodnez prawem?
    pozdr
    daniel.