  • Data: 2003-09-21 08:17:34
    Temat: Re: mozna zaskarzyc TP SA o probe wyludzenia?
    Od: Laik <e...@m...pl.usun-to> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Dredd
    w wiadomości <bkh0s4$jh3$1@nemesis.news.tpi.pl> z Sat, 20 Sep 2003
    07:50:28 +0000 (UTC) przeczytałem:

    > Na pierwszy rzut oka wątpliwe. Przestępstwo wyłudzenia (oszustwa)
    > musi być popełnione umyślnie, a jeśli wezwano Cię do zapłaty co
    > prawda bezpodstawnie ale przez jakąś pomyłkę, błąd, to nie ma w
    > takim działaniu umyślności.

    a czy upieranie sie przy koniecznosci zaplaty tego blednego rachunku z
    obietnica uwzglednienia nadwyzki w kolejnych miesiacach? czyli mam
    kredytowac ich dzialalnosc - bezprowizyjnie, bez odsetek itp.
    do UOKiK pewnie sie to kwalifikuje, tylko ze tp sa chyba sie nie przejmuje
    specjalnie tym urzedem.
    --
    Pozdrawiam, Laik.
    "Gdyby Tyson teraz wstał byłby to największy cud od czasu wskrzeszenia