eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawomożna wchodzić narąbanym na pokład samolotu › Re: można wchodzić narąbanym na pokład samolotu nie łamiąc przepisów "o stwarzaniu zagrożenia" [NSA]
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: można wchodzić narąbanym na pokład samolotu nie łamiąc przepisów
    "o stwarzaniu zagrożenia" [NSA]
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <61446f0e$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Fri, 17 Sep 2021 12:55:21 +0200

    On Fri, 17 Sep 2021 12:33:51 +0200, Shrek wrote:

    > Normalnie - z wolnocłówki. Podawać nie podają bo jest zakaz spożywania -
    > nawet własnego. Ale widać "potępiają ale rozumieją";)

    O to to :-)

    > Z ciekawości - jakie są?

    10.4 litra czystego alkoholu na glowe obywatela ponad 15 lat rocznie.
    11.6 jesli doliczyc szacowane nieoficjalne zrodla.

    Austria tez ma 11.6, Rosja 11.6, Portugalia 12.3, Francja 12.6,
    Irlandia 13, Niemcy 13.4, Czesi 14.3, Litwa 15
    Korea poludniowa 14.4, Japonia 8, Wlochy 7.5 ??
    UK 11.4, USA 9.8 ..

    https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_a
    lcohol_consumption_per_capita

    Tak swoja droga - jesli wszedzie jest "unrecorded consumption" ...
    ludzie tak pędzą?

    > No i IMHO większym problemem jest kultura picia
    > niż sama ilość. Jak budowali koło mnie metro, to w lokalnym sklepiku
    > mieli "zestawy śniadaniowe" - małpka, kajzerka i serek - zapakowane w
    > torebkę i w równej cenie, żeby nie było probemów wydawaniem grosików;)

    No prosze, jaka kultura :)

    Spozycie malpek ponoc spadlo, dzieki dzielnym dzialaniom rzadu PiS ...
    teraz w sklepiku maja pollitrowki ? :-)

    P.S. Za Jaruzelskiego wprowadzono butelki 0.375. Ze to niby narod
    bedzie mniej pil. Widze, ze nie przetrwaly proby czasu.
    Za to pojawily sie butelki 0.7, no i tradycyjne 0.75 na wino ...

    J.