  • Data: 2014-01-17 11:49:24
    Temat: Re: monitorng w sklepiku - podsluciwanie
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 17.01.2014 09:28, Andrzej Lawa wrote:

    > Jedna strona rozmowy pozwala innym na słuchanie całej rozmowy. Co za
    > różnica, jak technicznie jest realizowany ten "podsłuch" przez osoby
    > trzecie za zgodą i wiedzą jednego z uczestników rozmowy?

    a dlaczego tylko jeden ma sie zgodzic, a drugi nie?

    gdybym sie dowiedzial, ze bez mojej zgody rozmowca udostepnia osobom
    trzecim nasza rozmowe to byloby dokladnie tak, jak udostepnienie
    nagrania naszej rozmowy bez mojej zgody.

    co za roznica, czy to idzie live czy po nagraniu?

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx