eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawomoment zawarcia umowy sprzedaży, a regulamin sklepu internetowego › Re: moment zawarcia umowy sprzedaży, a regulamin sklepu internetowego
    From: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: moment zawarcia umowy sprzedaży, a regulamin sklepu internetowego
    Date: Wed, 17 Sep 2008 06:55:25 +0800
    Sender: a...@n...agh.edu.pl

    Dnia 16.09.2008 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> napisał/a:

    > Po czym klient ODSTĘPUJE OD UMOWY PRZEDWSTĘPNEJ.
    > Po zawarciu umowy sprzedaży :)

    A co to jest ten netPunkt i czy w ogóle spełnia wymagania aby nazwać go
    lokalem firmy? Idę o zakład, że nie.
    Mam też wątpliwości czy umowa przedwstępna (odstapienie od niej) skutkuje
    nieważnością umowy sprzedaży. MZ odtąpienie uniemożliwia realizacji umowy
    sprzedaży, czyli dotyczy okresu poprzedzającego sprzedaż, ale skoro jednak
    sprzedaż miała faktycznie miejsce to nic umowie przedwsteonej do niej.
    Inaczej: umowa przedwstępna gwarantuje zawarcie umowy sprzedaży i nic
    więcej. Odstąpienie od tego znosi tę gwarancję a nie czyni nieważną umowę
    która była tu gwarantowana.

    --
    Marcin