    From: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: mieszkanie w bloku - sąsiedzi zakłócający spokój
    Date: 10 May 2004 17:03:29 GMT

    In article <c7nqhr$jen$1@news.onet.pl>, Marcin Narzyński wrote:

    > Czy nie ma żadnego "haka prawnego" na kogoś, kto notorycznie zakłóca życie
    > innym mieszkańcom?

    Niby teoretycznie jest:
    http://lwzhow.republika.pl/prawo.htm
    ale są tu sformułowania typu "ponad przeciętną miarę", więc nie wiem
    jak zostanie potrzktowane rzępolenie na pianinie. Najlepiej byłoby się
    dogadać, ustalić godziny. Jak się nie da to pewnie masz 3 możliwości:
    - słuchać i przywyknąć lub cierpieć
    - wykorzystać ścieżkę prawną: dzielnicowy i/lub sąd grodzki
    - eskalować konflikt poprzez własne hałasy. W tym zakresie dostałeś
    już wiele rad, ale trąbki nie kupuj, jak się nie umie, to się nie
    wydobędzie z niej najmarniejszego dźwięku:)

    Renata

    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę