  • Data: 2002-08-20 15:01:08
    Temat: Re: mieszkanie - kupno, sprzedaz - umowa
    Od: "Paweł Hajdys" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    > Paulina <m...@w...pl> napisał(a):
    >
    > Proszę o radę...
    > Przymierzamy się do kupna własnego M. Znaleźliśmy nawet pewnego "kandydata".
    > Po rozmowie z właścicielką dowiedzieliśmy się, że klucze do mieszkania
    > przekaże do 12 października, a umowa kupna-sprzedaży będzie sporządzona do
    > 20 września. I tutaj pojawiają się pewne - dla nas - niejasności; jak w
    > obecnym czasie rozwiązuje się sprawę zapłaty, czy mamy zapłacić kobiecię
    > 20-30% wartości mieszkania w dniu zawarcia umowy, nic nie płacić do momentu
    > oddania kluczy?

    Według mnie najlepiej 20 września sporządzić umowę sprzedaży mieszkania,
    zapłacić całą sumę, ale w umowie zaznaczyć, że od 20 września do 12
    października oddajecie mieszkanie sprzedającej w bezpłatne używanie z
    regulacją kosztów (rachunków). Własnośc będzie Wasza, pieniądze jej, a ona
    przez te dwa tygodnie będzie mogła jeszcze za darmo mieszkać - za darmo czyli
    nie płacąc czynszu za najem. Zresztą podobnie pewnie Wam powie notariusz jak
    do niego się udacie sporządzić umowę sprzedaży.

    Pozdrawiam
    Paweł Hajdys