  • Data: 2008-07-21 12:51:01
    Temat: Re: [media] Testy DNA jako dowód (re-ewaluacja)
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> pisze:

    > Witam

    > Nie obrażaj dzieci po podstawówkach w Polsce ;-) To musiało być po
    > podstawówce amerykańskiej, oczywiście :-P

    To są po prostu ludzie którzy implikują że jak znamy procent blondynów w
    całej populacji USA, oraz procent afro-amerykanów i skandynawów w tejże
    populacji to *tylko* na podstawie tych trzech procentów można od razu
    policzyć procent blondynów skandynawów i procent blondynów
    afro-amerykanów w populacji USA ;-)

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@p...onet.pl : a...@x...wp.pl
    Szczęście jest głuche, nie zwraca uwagi na krzyczących, widzi tylko