    From: Firankowy potwór <p...@f...org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: męcząca sąsiadka na działce co chwile wzywa policję
    Date: Fri, 8 Apr 2011 20:41:33 +0200

    Użytkownik "RadoslawF" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:injnsl$mai$1@news.onet.pl...

    > Masz oświadczenie na piśmie tych paru osób że im nie przeszkadza ?
    > czy zwyczajnie łżesz ? Bo to że ktoś nie dzwoni na policje nie oznacza
    > z automatu że mu nie przeszkadza.
    > A biorąc pod uwagę że chodzi o osoby pijane (bo po to tam
    > przychodzą) bardziej wierze tej pani zgłaszającej.

    Ja znam przypadek podobny do tej sprawy, w bloku mieszkali normalni
    ludzie, klasa średnia. Nie upijali się, nie zachowywali głośno, ale gdy
    tylko zapraszali jakichś gości to oszołom mieszkający nad nimi wzywał
    policję, ze względu na rzekomy hałas. Oczywiście patrol za każdym razem
    przyjeżdżał i nie stwierdzał żadnych nieprawidłowości. Ten zgred to był
    jakiś były SBek, dlatego przylatywali na każde jego wezwanie.