  • Data: 2013-12-30 15:22:03
    Temat: Re: materiał na budowie a własność...
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-12-30 08:01, cef pisze:

    > Spis z natury tym się charakteryzuje, że spisujesz
    > to co jest fizycznie. Więc jak coś zostało zużyte, to
    > tego nie ma. Nie wiem co ma własność z tym wspólnego.

    no właśnie też nie wiem :)
    Ale pomyślałem sobie, że może mieć - i dlatego wolę zapytać.
    Gdzieś przeczytałem, że zdanie jakiegoś US co do towaru zaksięgowanego,
    ale którego fizycznie nie ma (bo np. nie dojechał jeszcze) jest takie,
    że należy go traktować "jakby był".

    Stąd moje pytanie - w tym p... przepięknym kraju każdy absurd jest
    możliwy...