    From: "Akulka" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: mandat za niezameldowanie
    Date: Fri, 17 Mar 2006 14:52:39 +0100

    Użytkownik "Piotr" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:3dd1.00000156.441abbd2@newsgate.onet.pl...
    > Dostałem dzieki mojej byłej żonie mandat za niezameldowanie się czasowe w
    > mieszkaniu, ktore wynajmuje od 2 miesięcy i mam zamiar jeszcze 2
    pomieszkać. Z
    > różnych źródeł odbiram sprzeczne sygnały, jedni mówią, że jest obowiązek
    > meldunkowy i mandat się należał, a drudzy, że nie ma takiego obowiązku.

    Obowiązek jest. Jeśli masz podpisaną umowę wynajmu, to sam mogłeś się
    zameldować w danym miejscu. Jeśli nie - to tylko właściciel (w co niestety
    wątpię).

    > prawda mandat był w wysokości 50pln i wolałem sprawę zamknąć niż być
    wzywanym
    > do sądu.
    > Gdzie mogę szukać pomocy w tej sprawie? Doradźcie proszę

    Ale co chcesz wiedzieć jeszcze - ja tylko obserwator na grupie, ale pytaj
    dokładnie to ci tu specjaliści odpowiedzą. Ew. pogooglaj w archiwach grupy -
    zapewne ten temat nie raz był wałkowany;-)

    Pozdrawiam,
    Akulka