  • Data: 2005-11-09 16:45:13
    Temat: Re: mandat za brak biletu a regulamin przewoznika
    Od: "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek Karczmarczyk" <j...@b...pl> napisał w
    wiadomości news:dkt6dm$uis$2@node1.news.atman.pl...

    > A niby dlaczego?

    Np. pożyczasz koledze samochód, który został skradziony. Jeśli nie
    udowodnisz, że kolega
    nie dopełnił należytej staranności zabezpieczając samochód, a jeśli ten
    został skradziony, to ciężko cokolwiek udowodnić. To od kolegi nie należy Ci
    się nic, bo przecież czy to jego wina....
    W sumie może i nie jego, ale tym bardziej nie twoja. A samochodu nie ma. :)

    Ja po przeczytaniu tego działu odniosłem jedno wrażenie - dużo prawdy
    zawiera przysłowie "dobry zwyczaj, nie pożyczaj".... komuś.