  • Data: 2006-02-22 21:19:05
    Temat: Re: mam pytanie
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "tootaatoo" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:dtiin7$2mav$1@node3.news.atman.pl...
    > Jest przejscie dla pieszych i zielone swiatlo,przechodze nie bezposrednio na
    > pasach lecz 5 metrow od pasow

    Czyli przechodziłeś w niedozwolonym miejscu. Gdyby to było
    100 metrów (przy zachowaniu jeszcze innych warunków), to
    co innego...

    > Zatrzymuje mnie i spisuje z dowodu twierdzac iz przechodze w niedozwolonym
    > miejscu?!

    Przecież przechodziłeś w niedozwolonym miejscu - o co Ci chodzi???

    > Oni skrecali,ja bylem na zielonym i praktycznie na pasach,

    5 metrów od pasów to nie jest "praktycznie na pasach".
    No chyba że chciałeś napisać "5 cm", a się pomyliłeś...

    > Czy oni sa ponad prawem?
    > Zachowuja sie jakby wszystko im bylo wolno?!

    Jak na razie to Ty się tak zachowujesz.

    Piotr