  • Data: 2005-01-01 21:54:41
    Temat: Re: malowanie włosów w gimnazjum
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:cr74rn$30g$1@inews.gazeta.pl Roman G.
    <r...@g...pl> pisze:

    > A nie mylisz organu nadzoru z organem prowadzącym?
    Ja nie, a Ty? Zresztą są przypadki, że to jest ta sama instytucja.

    > No to daj parę kwiatków lub tego, co za takie uważasz :-)
    Np. czytałem statut, który Radzie Pedagogicznej dawał prawo odwołania
    dyrektora.

    > A jakie to ma uzasadnienie pedagogiczne? Jakich wartości ma uczniów
    > nauczyć? Zapis byłby nie do obrony; osobiście takiego w żadnym statucie
    > nie widziałem.
    Napisałeś o wyglądzie bez dodatkowych zastrzeżeń i do tego odniosłem się w
    przykładzie. Wiem, że tego nie dałoby się obronić. I wiesz (chyba) po co
    podałem taki przykład.

    Jotte