  • Data: 2022-02-06 11:26:44
    Temat: Re: malowanie trawy
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Do tego mają parking od tyłu ogrodzony z bramą bardzo dużo miejsc i garaże.
    Tylko wiesz my żyjemy w kraju którym gdy dziennikarz napisze że posterunkowy Kowalski
    zniszczył dowód z nagrania to prokurwatura
    natychmiast wszczyna śledztwo przeciw... dziennikarzowi skąd on to wie.
    I mentalność tych jełopów poprzebieranych za służby takie "Proszę Pana jak przestanie
    lać to Pan wyjdzie i przestawi" kompletnie w
    tych zakutych w Szczytnach pałach się nie mieści.

    -----
    > temat taki przerabiałem i czasem po prostu jest problem. Bo przyjeżdżasz pod
    jednostkę z zatrzymanym i nie będziesz parkował
    > radiowozu na sąsiednim osiedlu i prowadził zatrzymanego w kajdankach
    "pół miasta". Chciałbyś w kajdankach paradować? Więc uszanuj