  • Data: 2006-03-03 18:25:28
    Temat: Re: makro i ochroniarze...
    Od: ideogram <ideogram_maupa_gazeta@hetera..pl> szukaj wiadomości tego autora

    jarojk napisał(a):

    > tak - to juz jest przeszukanie - bo mam np w reklamowkach i musze z nich
    > wyjmowac...

    Ale w Makro nie sprzedają detalicznie, o ile się nie mylę, więc problem
    reklamówek odpada. Ponadto, jeśli kasjerka pomyli się na Twoją
    niekorzyść, to będziesz co najmniej zły, prawda? Ochrona za linią kas
    sprawdza zgodność paragonu ze stanem faktycznym, jeśli nie masz nic do
    ukrycia, to dlaczego tak Cię to oburza? No i nie jest to nowy wynalazek,
    wściekasz się o to po czterech latach korzystania z karty? Co najmniej
    dziwne.

    --
    Co to jest zła kobieta? Jest to taki rodzaj kobiety, która nigdy się nie
    sprzykrzy...

    Oscar Wilde