eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawomadnat za niszczenie zieleni - jak to teraz właściwie jest ? › Re: madnat za niszczenie zieleni - jak to teraz właściwie jest ?
    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: madnat za niszczenie zieleni - jak to teraz właściwie jest ?
    Date: Thu, 05 Nov 2009 18:24:11 -0600

    sundayman wrote:
    > Od czasu do czasu musze zaparkowaae przed budynkiem, w którym pracuje, na
    > takim "trawnikowym klepisku".
    > Generalnie trawa to pewne tam by?a kiedy?, ale - poniewa? ruch przed
    > budynkiem jest du?y, a miejsca ma?o, to zawsze w tym miejscu samochody
    > stoj?. W?a?ciwie jest to niewielki kawa?ek trawnika przy jednejz bram
    > wjazdowych.
    > Stra?nicy miejscy, którzy od czasu do czasu robi? naloty na samochody
    > parkuj?ce z kolei na chodniku, zazwyczaj nie czepiaj? sie tego parkowania na
    > "trawniku". Zreszt?, sam niedawno podczas takiego "nalotu" pyta?em jednego
> [...]

    to nie jest mandat za parkowanie na trawie tylko na trawniku.
    a trawnik jest tam gdzie jest zapisane w dokumentach, ze jest, a nie
    tam gdzie jest trawa i jest zielono.
    straznik dobrze ci powiedzial, ze jak nie ma trawnika to nie ma.
    Nie powiedzial ci tylko co bedzie jak tam trawnik jest. No i wlasnie sie
    przekonales co bedzie jak bedzie.