  • Data: 2003-02-05 22:14:07
    Temat: Re: lokata - " zostan notariuszem"
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Olender" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A ja sie juz wcale nie dziwie. Jesli Prezes Rymar otwarcie w wypowiedzi
    dla
    > Polityki ( chyba ) przyznaje, ze preferuje dzieci adwokatów podczas
    > egzaminów,

    Mam nadzieje ze preferuje tez żony dzieci adwokatów bo jak nie to po
    mnie:-))))

    > ze znajomi
    > aplikanci _wszyscy_ korzystali z protekcji. Ci którzy próbowali bez, nie
    > zdali. JAk sie postarali o nia - to zdali. Jest dramatycznie i naprawde
    sie
    > zastanawiam, czy warto w ogóle próbowac?

    Warto:-)) znam az jeden przypadek kiedy komuś sie udalo calkiem bez
    protekcji a to juz jakas nadzieja:-))) Może bedziesz drugą:-))

    >Sorry,
    > jestem troche rozgoryczony...

    Keep smiling:-))) Nigdy nie jest tak żle, zeby nie moglo być gorzej:-))))

    HaNkA WiEcZnA OpTyMiStKa*

    *chociaż wyniki osiagnięte na sesji nie dają ku temu powodów jak
    narazie:-))))))