eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawolistonosz nie przynosi listów poleconychRe: listonosz nie przynosi listów poleconych
  • Data: 2007-11-03 19:43:22
    Temat: Re: listonosz nie przynosi listów poleconych
    Od: " takijeden" <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Czabu <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> napisał(a):

    >
    > Użytkownik "takijeden" <t...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > news:fgid39$kon$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > <ciach>
    > > nie sądzę, żeby interwencja po poczcie w czymkolwiek mogła pomóc, ale może
    > > ktoś ma jakieś doświadczenie w tej materii i mógłby mi służyć małą
    > > podpowiedzią?
    >
    > Mam ten sam problem. Niestety skargi nic nie dają... U mnie sytuacja jest
    > bardziej skomplikowana, bo część przesyłek (polecone) jest dostarczana z
    > jednej poczty, a część z innej (paczki, priorytety). Zdarzyło się, że
    > listonoszowi nawet awiza nie chciało się zostawiać. Przesyłka wróciła do
    > nadawcy z adnotacją, że nie chciałem jej odebrać - ręce opadają... Ostatnio
    > dostałem ponowne wezwanie do odebrania paczki tydzień po osobistym odebraniu
    > na poczcie.
    > Chętnie poznałbym sposób na zdyscypilnowanie pracowników poczty, ale obawiam
    > się, że dopóki nie będzie prawdziwej konkurencji na tym rynku, to nie ma na
    > to szans...
    >
    > Pozdrawiam
    > Czabu
    >

    myślę, że konkurencja tutaj wiele nie pomoże. jeśli się komuś nie chce to go
    do tego nie zmusisz. przykład z wczoraj. firma kurierska, znana chyba na cały
    świat, DHL, a właściwie kurierzy z tej firmy, pomijam jego nieuprzejmość i
    niezbyt miłe zachowanie, bo to się wszędzie może zdarzyć, ale... otwieram
    drzwi... akurat tak się złożyło, że niespodziewanie musiałem zapłacić za
    przesyłkę więcej niż zostało to ustalone, a do firmy, u której kupowałem towar
    nie sposób było się wczoraj dodzwonić, gdyż mieli wolne, to zapytałem kuriera
    czy może w takim razie przyjść z moją przesyłką kiedy wyjaśnię sprawę ze
    sklepem. na co usłyszałem, że on jest u mnie już drugi raz (nie dostałem
    żadnej informacji na komórkę ani także żadnego awiza o sposobie odebrania
    paczki), drugi, ostatni raz. dał mi do zrozumienia, że jeśli teraz nie odbiorę
    tej paczki to zostanie odesłana do sklepu. oczywiście, grzecznie zażądałem
    wyjaśnień dlaczego nie zostałem w żaden sposób poinformowany o tym, że
    przesyłka na mnie czeka, po czym (dało się wyczuć jakieś kłamstwo), kurier
    spuścił głowę i powiedział, że "nie wiem, to kolega wcześniej był".
    to nie jest jednostkowy przypadek z tą firmą kurierską (każdego odradzam), ale
    nie chcę zbaczać z tematu, więc kończę :)

    pozdrawiam.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1