  • Data: 2005-04-24 13:53:23
    Temat: Re: linux mandriva
    Od: petrol <o...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz wrote:

    > Tak. Stary Mandrake ze zmieniona nazwa.
    > Ale nie wiem co ty pieprzysz.

    Co to znaczy zmieniona? Zeby zmieniac to trzeba miec do tego prawo. Tak
    na poczatek, to francuskie waniaki nie maja prawa do nazwy Linux.

    > Stworzyli wlasna dystrybucje z komercyjnym oprogramowaniem i ja sprzedaja.
    > Red Hat, SuSE i wiele innnych firm robi to samo. Co w tym zlego?

    Popularnosc oszustwa nie czyni je legalnym. Pytanie na poczatek: kto im
    dal prawo sprzedawac nazwe Linux?

    > O czym ty kurwa pierdolisz?

    O tym np ze nazwa handlowa Mandriva myli sie uzytkownikom z Mandrake. A
    sami mowia ze "Mandrake zmienia nazwe na
    na Mandriva". Pytam: kto im dal prawo? Sprzedaja przy tym to co jest nie
    ich, czyli produkt o nazwie Linux (nazwa, nazwa, nazwa).