  • Data: 2007-02-09 09:22:36
    Temat: Re: linux a kontrola policji
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 09-02-2007 o 08:47:38 Kira <c...@e...wytnij.pl> napisał(a):

    > Zgadza się. Czyli potrzebowałam takiej konkretnej usługi,
    > i zamiast jak M$ przykazał zapłacić - bezczelnie wykonałam
    > ją sobie sama. Przy mniejszej mojej bezczelności kosmetyczka
    > (czy tam M$) dostaliby swoją działkę od usługi. Nie dostali
    > - mają stratę. Prawda?
    >
    > Ja się po prostu cały czas upieram przy tym, że straty można
    > liczyć tylko tam, gdzie są one realne i oczywiste.

    Nigdy nie sa oczywiste. Ja tez jestem zwolennikiem braku zysku a nie strat
    ... a juz w szczegolnosci, gdy mowia, ze "skarb panstwa stracilby na
    jakims przemycie iles zl". Ale np. w kontekscie oprogramowania i mp3 to
    dzieki piractwu oni (wlasciciele utworow i wytwornie) tez maja zyski.
    Malutkie, bo wynikajace z 'podatku' od magnetowidu, nagrywarki ale zawsze
    zysk a nie strata :)

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.