  • Data: 2007-02-08 12:29:07
    Temat: Re: linux a kontrola policji
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg> szukaj wiadomości tego autora

    Henry (k) wrote:

    > Jeśli sama sobie napiszesz MS Office i będziesz korzystać to
    > pewnie MS też się nie przyczepi ;-)

    Tu nie chodzi o to czy MS (kosmetyczka) się przyczepi, tylko czy policzy
    ją jako ,,utracony zysk''. Bo argument jest taki, że każda piracka kopia
    (makijaż) to strata równa jej wartości, bo przecież ,,zamiast pirata
    mogła kupić oryginał''. To ja się pytam czemu się do tego nie dodaje
    Linuksowców? O ile z punktu widzenia kosmetyczki to zrozumiałe (to tak
    jak wyjść nie płacąc - kosmetyczka swoją pracę wykonała), tak w
    przypadku kopii strata producenta w przypadku pirata i Linuksa jest
    *identyczna* - jeden klient mniej.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak