eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[link] Niższe opłaty notarialne i obietnica Anny Dańko-Roesler › Re: [link] Niższe opłaty notarialne i obietnica Anny Dańko-Roesler
  • Data: 2007-09-27 22:35:00
    Temat: Re: [link] Niższe opłaty notarialne i obietnica Anny Dańko-Roesler
    Od: "Marcin [3M]" <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:fdfpeq$l0a$1@news.onet.pl...

    > [...]
    > [...]
    >>

    > Nie widzisz, że sam sobie przeczysz? Jeżeli miałeś *różne* stawki za taką
    > samą czynność, to zdecydowanie nie można tego traktowac w kategoriach
    > opłaty skarbowej, a właśnie gry rynkowej.

    Nie, bo nie tylko ceny były różne, ale również zakres czynności. Ogólnie
    wycena wyglądała na uzyskaną metodą "sufitową", a działania na szamanerię.
    Napisałem to chyba dość wyraźnie.

    > Ciekawe podejście do życia :-) Rozumiem, że w związku z tym ochotniczo
    > płacisz jak najwyższe podatki i nie korzystać z wszelkiego rodzaju ulg i
    > zwolnień? :-)
    Gdzie to napisałem, że ochoczo płacę najwyższe? Gdzie mówię o ulgach?

    > Mnie też nie, ale demagogii nie lubię.
    Ja ponadto nie lubie polemizowac z tymi z moich wypowiedzi, które nie
    pochodzą ode mnie.

    > M.

    [3M]