eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawolikwidacja zakładu pracy- jak to wyglada z punktu prawnego › Re: likwidacja zakładu pracy- j ak to wyglada z punktu prawnego
  • Data: 2004-05-09 16:04:02
    Temat: Re: likwidacja zakładu pracy- j ak to wyglada z punktu prawnego
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    "eryk mydlarski" <m...@g...pl> niebacznie popelnil
    news:c7lg05$365$1@inews.gazeta.pl:

    > Zapomiałem dodać, że mamy zapowiedziane- kto do jutra nie złoży
    > wymaganych podań i wypowiedzeń nie potrzyma obiecanej pracy.
    To napiszcie, a w pismach zacytuj to co zapodałeś powyżej:
    "wobec informacji przekazanej przez P.... o niemożliwości
    zatrudnienia w przypadku braku prośby z mojej strony...
    proszę o przeniesienie... w związku z likwidacją..."
    Będzie i owca zeżarta i wilk ze niestrawnością.
    Hej, pracodawcy, dla których pracownik to hochsztapler
    usiłujący ich wykiwać na krwawicy,
    może teraz się odezwiecie?

    --
    pozdro