    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Fri, 2 Sep 2011 01:32:38 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: likwidacja szkody z OC sprawcy + auto zastepcze

    On Thu, 1 Sep 2011, autozastepcze wrote:

    > "spadaj" ? - lepiej napisz "spieprzaj dziadu' ... i zrobiło się tak
    > kaczo i smutno.

    Przez to, że wyszło iż "polecenie" niekoniecznie było bezstronne
    zaś strona nadal nie wyjaśnia wątpliwości klienta? No smutne.

    > A firma działa od 2001 roku, w sierpniu rozszerzyła działalność o nową
    > dziedzinę: autozastepcze.pl
    > I tak to już w Polsce jest, jak komuś się coś uda, zrobi coś fajnego,
    > to bliźni zamiast mu dobrze życzyć, zwykłe "powodzenia", to zgnoi,

    Czekaj.
    Po kolei.
    - przedstawiłeś się jako "osoba która zna kogoś kto korzysta z usług firmy"
    - mało pokrywa się to z faktem pisania z adresu firmy, podważa
    wiarygodność roli w której się posadziłeś
    - postawiono bardzo konkretne zarzuty co do informacji na stronie
    firmy, w tym:
    * brak danych rejestracyjnych (KRS lub EDG, NIP), który to brak
    stanowi naruszenie przepisów jeśli występuje w okolicy słowa "oferta",
    nie ma również podanej formy prawnej przedsiębiorcy oraz adresu
    przedsiębiorcy i przedsiębiorstwa (o ile są różne, z zastrzeżeniem
    że przewidziana jest nowelizacja w tym zakresie AFAIR)
    * brak regulaminu świadczenia usługi, powodujący więcej pytan
    o możliwe problemy z umową niż wyjaśnień dla już zaistniałych problemów
    z rozbitym autem (u potencjalnego klienta), w tym podstawowy
    element finansowy który poruszono: co, jeśli ubezpieczyciel odrzuci
    żądanie samochodu zastępczego oraz uzna je za "nieuzasadnione"
    oraz wygra tak postawioną sprawę przed sądem (mimo, że pozostałe
    wymogi "oferty" są spełnione). Dochodzą drobiazgi: czy udostępniany
    pojazd ma AC czy dopiero trzeba samemu zadbać o własną odpowiedzialność
    materialną wobec *tego* pojazdu na przykład.

    Ww braki w sposób oczywisty skutkują reakcją "taką ofertę trzeba
    traktować wyjątkowo podejrzliwie". Czego innego się spodziewałeś?

    > kombinują tylko, żerują na tych,

    W jaki sposób, znaczy co pożarli?
    Pojawia się opis wypełniający znamiona spamu, to zostały wytknięte
    co poniektóre wady merytoryczne i prawne, zarówno samego opisu
    jak i "oferty". Dziwi Cię to na grupie .prawo? ;)

    > co uczciwa pracą chcą coś osiągnąć.
    > Paskudztwo, fuj! Czy ktoś się ze mną nie zgodzi???

    Ja się nie zgadzam. Spodziewałeś się że wszyscy się wystraszą
    groźby zaliczenia do "zadeptujących"? To, że klient ma zgłaszać
    się do zawarcia bliżej nie znanej umowy, wiedząc o kontrahencie
    tylko tyle że on ma telefon komórkowy ma być bez znaczenia?
    Słowo "uczciwość" wymaga wyjaśnienia powyższych braków - dlaczego
    informacji o których mowa nie ma w ofercie.
    Jest coś do ukrycia czy jak?

    pzdr, Gotfryd