    From: autozastepcze <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: likwidacja szkody z OC sprawcy + auto zastepcze
    Date: Thu, 1 Sep 2011 13:43:38 -0700 (PDT)

    On 1 Wrz, 14:21, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > Myslisz, ze teraz załapie?

    "spadaj" ? - lepiej napisz "spieprzaj dziadu' ... i zrobiło się tak
    kaczo i smutno.
    A firma działa od 2001 roku, w sierpniu rozszerzyła działalność o nową
    dziedzinę: autozastepcze.pl
    I tak to już w Polsce jest, jak komuś się coś uda, zrobi coś fajnego,
    to bliźni zamiast mu dobrze życzyć, zwykłe "powodzenia", to zgnoi,
    zniszczy, zdepta i na koniec napisze "spadaj". Dlatego Polska jest
    taka jak jest. Tu jak ktoś ma coś lepszego niż ja, to zamiast kierując
    się zdrową zazdrością starać się mu dorównać, pokazać że też się
    potrafi - to się stara zniszczyć, zepsuć, oczernić, byle by tylko ktoś
    nie miał lepiej ode mnie. Oto Polaka portret własny. Dlatego mamy tyle
    bezrobotnych darmozjadów, którym się po prostu robić nie chce i
    kombinują tylko, żerują na tych, co uczciwa pracą chcą coś osiągnąć.
    Paskudztwo, fuj! Czy ktoś się ze mną nie zgodzi???