    From: "Kam" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: licznik na wodę kontra ryczałt
    Date: 4 Dec 2006 04:59:23 -0800

    Artur napisał(a):

    > "Zapomniała" podać przez pół roku stan licznika wody?

    A na polski dwie akcje skłądania papierków po 3 dni :P

    > Czy Twoja znajoma ma płacić za cały "blok"??
    > Toć 1,5tys musiałaby mieć ryczałt za ~230m3 !!!!!

    Jak pisałem nie znam szczegółów, ale doszły mnie słuchy, że 25m3
    na osobe miesiecznie, przy takim przeliczniku to nie problem.
    Zwłaszcza jak wszyscy mają liczniki na wodę. 25m3 x 4 osoby x 3
    miesiace ->> 300m3. Wystarczy że w ciagu ostatniego kwartału
    podlewał się trawnik, albo mała awaria ....

    > Oczywiście że tak.

    Serdeczne dzięki za potwierdzenie moich przypuszczeń. Dzisiaj będę
    się z nią widział, także przekażę dobre wieści.

    Pozdrawiam
    Kamil