  • Data: 2003-02-03 13:42:24
    Temat: Re: licytacja nieruchomosci
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec) szukaj wiadomości tego autora

    From: "exit" <j...@w...pl>
    To: <p...@n...pl>

    : witam,
    : czy jest jakis sposob na odlozenie w czasie licytacji z nieruchomosci
    : prowadzonej przez komornika sadowego na wniosek banku?

    a konkretnie na jakim jest etapie?
    a składała pani skargę na czynności komornika?
    kosztuje 50 zł, a prawie zawsze wstrzymuje czynności komornika

    : Bank zada splaty calosci zadluzenia bo jest mozliwe rozlozenie na raty ale
    : zwiazku z faktem iz bank jest w ,,obcych,,rekach Pani nie za bardzo wie
    jak
    : wypelnic wniosek w jezyku angielskim a komornik wykonuje tylko i wylacznie
    : polecenia banku.

    w polsce po angielsku?
    mamy ustawę o języku polskim

    : Czy komornik moze w jakis sposob wycofac wniosek o licytacj idac z nim na
    : ugode?

    komornik nie składa żadnych wniosków to i cofać ich nie może

    : Czy zna kotos prawnika bieglego w ,,tych,,sprawach z Trojmiasta?

    ja nie znam (znałbym siebie, ale ostatecznie się tam nie przeprowadziłem

    : pozdrawiam i dziekuje za cokolwiek

    prosze cokolwiek :)