  • Data: 2006-04-10 08:44:14
    Temat: Re: licencja windows dell
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    takeshin napisał(a):

    > a na jakiej podstawie tak twierdzisz?

    Zdaje się, że w Polsce nie ma wyroków w żadną stronę. To znaczy, nie ma
    że można, nie ma że nie można :)

    Powinno się przestrzegać warunków licencji. Ale jeśli w licencji
    napiszą, że używać można tylko na golasa to osobiście nie wiem czy muszę
    używać na golasa czy mogę sobie spokojnie taki zapis olać :)

    I ciągle są te dyskusje - można, nie można, można, nie można. Jeśli się
    łamie świadomie zapisy w licencji to chyba nie należy oczekiwać, że
    nasze działanie jest legalne. No, ale z drugiej strony jak daleko mogą
    się takie zapisy w licencjach posunąć. Za błędy programu producent nie
    odpowiada. Wygodne. Ale może użytkownicy też mają jakieś prawa - m.in.
    takie żeby bzdurnych zastrzeżeń po prostu nie przestrzegać.