  • Data: 2004-02-29 23:19:58
    Temat: Re: licencja na napisanie programu ksiegowego?
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 29 Feb 2004 21:21:15 +0100, Kaizen <x...@c...sz> wrote:

    >No to poszukaj "myślącego informatycznie" dobrego księgowego albo
    >wdrożeniowca/księgowego do opracowania koncepcji. Jak za to bierze się
    >informatyk, to skutki są opłakane.
    np. takie jakie w 2002 pokazala firma Lefthand jako open source system
    zarządzania firmą z interfejsem webowym. W 2003 pomysl ten chyba
    porzucili i robili aplikację pod Windows ale tez z tego co widzialem
    daleko nie zaszli (ogladalem w grudniu 2003 na konferencji SDP, rok
    wczesniej rowniez na SDP). Nie wiem jak jest dzis.

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl