    From: "RobertW" <w...@N...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: licencja OEM a używany komputer
    Date: Wed, 17 Dec 2003 15:33:09 +0100
    Sender: r...@p...onet.pl@217.8.174.175

    > poreba rzecze:
    > [..]

    [...]
    > Jeżeli udzielisz licencji to tak.
    > W przypadku sprzedaży egzemplarzy programu - nie.

    Dziekuje
    O to właśnie chodziło, żebys taki tekst napisał.
    Gdybys choć raz przeczytał licencje produktów Microsoftu natrafiłbyś na punkt 4 tej
    licencji

    Pozwole sobie go tutaj zacytować:
    "4. RESERVATION OF RIGHTS AND OWNERSHIP. Microsoft reserves all rights not expressly
    granted to you in this EULA. The Software is
    protected by copyright and other intellectual property laws and treaties. Microsoft
    or its suppliers own the title, copyright, and
    other intellectual property rights in the Software. _The Software is licensed, not
    sold._"

    Tak więc kupując pudełko z programem, wersje OEM
    albo ściagajac z sieci jakać darmową wersje programy
    nie stajesz sie jej właścicielem, Microsoft ci jej nie przedaje
    a jedynie udziela ci licencji na jego użytkowanie.

    --
    Robert Winkler