    From: "Cezar" <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: licecja na oprogramowanie kupione z nagrywarka
    Date: Sat, 1 Dec 2007 11:02:45 +0100

    Witam
    Opis Sytuacj. zakupiono nagrywarke z NERO OEM(orginalna płyta CD) i
    PowerDVD(orginala płyta w kopercie z kluczem do instalacji) jak moge w
    Sądzie przekonać sedziego iz jest to legalne oprogramowanie. nie mam
    paragonu, mam tylko nagrywarke i orginalne płyty o ktorych wspomnialem
    wczesniej.

    Paragon nie jest niezbednym dowodem legalnosci programu. Sad zawsze ocenia
    caloksztal posiadanych dowodow. Sad i tak sie musi oprzec na opinii
    bieglego, a bielgy przeciez bedzie wiedzial co jest zgrane. Bez obaw.

    Z drugiej strony to nawet majac paragon na kupiona na gieldzie nielegalna
    plytke z np windowsem, nie wykarzesz jej legalnosci.

    Sad zawsze musi oprzec sie na calosci dowodow oraz na zasadanych
    prawidlowego rozumowania.

    Cezar