  • Data: 2013-12-03 17:27:04
    Temat: Re: lekarz przepisuje "leki" homeopatyczne??
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-12-03 16:30, sqlwiel wrote:
    > Już to widzę, jak siedząc u lekarza i otrzymując receptę najpierw pytasz
    > "co mi pan tu przepisał?", po czym wyciągasz smartfona i czytasz w
    > internecie informację o leku i na koniec mówisz "ja bym jednak wolał coś
    > innego".

    No przecież i tak informujesz czego nie możesz brać ze względu na
    ewentualne interakcje z innymi lekami / organizmem.

    To co za problem dodać "proszę mi nie przypisywać leków homeopatycznych"?

    W dziwnych miejscach generujesz sam sobie problemy ;-)

    > Oczywiście u lekarza "na NFZ" :)

    Tak się składa, że od lat mam lekarza pierwszego kontaktu i kilku
    specjalistów w prywatnej przychodni, która podpisała umowę z NFZ.

    Tak więc już dawno zapomniałem co to jest "socjalistyczna" służba
    zdrowia i generalnie nie widzę różnicy pomiędzy lekarzami do których
    chodzę "za darmo" i za pieniądze.

    Piotrek