  • Data: 2006-07-16 18:19:18
    Temat: Re: legitymowanie przez policje
    Od: akala <a...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 16 Jul 2006 19:59:17 +0200, Piotr [trzykoty] napisał(a):

    > Ja nad tym przepisem wiele razy dumałem... Myślę, że ustawodawca chyba
    > miał dobrą intencję ;)

    tak ,dobrymi intencjami jest, jak mówi przysłowie, piekło wybrukowane. Ale
    na pewno ten przepis nie może służyć do tego by młodzi policjanci biegali
    po mieście i przeszukiwali ludziom kieszenie. Jeżeli już można by ten
    przepis pozostawić w takiej formie to na pewno przepis wykonawczy powinien
    być zmieniony. Podstawową wadą tych przepisów jest to ,że nie określają
    one konkretnie kiedy i w jakiej sytuacji policjant może dokonać takiej
    czynności i wcale nie zgadzam sie z poglądami R. Tomasika, że z tym
    przepisem jest wszystko w porządku.

    akala