  • Data: 2003-11-27 19:32:02
    Temat: Re: legalnosc windows OEM
    Od: "latet" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > OEM nadal można (wszystkie systemy!) sprzedawać
    > do - kości pamięci, HDD, FDD, CD-ROM, CD-RW, płyty
    > głównej, procesora. (kiedyś była jeszcze myszka)
    > Sprzedaję ich produkty wg. i zaleceń i wymogów.
    > Mam na to ich certyfikat i śmiem twierdzić, że albo
    > ktoś Cię wprowadził w błąd albo nie znasz tematu
    > i tylko "słyszałeś dzwon..."?.

    Wlasnie planuje kupic XP Home OEM,
    sprzedawca (raczej mu ufam) doradzil, ze najsensowniej
    z modemem! Modemu i tak nie uzywam, bo mam inne łącze,
    wiec nawet jesli sie zepsuje to nic sie nie stanie -byle
    byl wlozony do srodka.

    Tylko co sie stanie jak kiedys zmienia plyte glowna?
    XP zażąda ponowej aktywacji - OK - ale czy mi to zrobia?

    Dzieki,

    latet