  • Data: 2015-01-14 11:13:15
    Temat: Re: legalne oprogramowanie dla firm
    Od: Krzychu <k...@w...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Akurat wczoraj zainteresowałem się tematem bo muszę zakupić komputer z
    systemem operacyjnym Windows - do tej pory używałem tylko innych sytemów.

    W dniu 13.01.2015 o 21:16, Konfabulator pisze:
    > A ja widzę. Microsoft nie udziela licencji na żadne kody z automatów.
    > Więc kupić kodzik można, dostać fakturę od firmy kogucik można, ale nabyć
    > licencji tą drogą nie można. Prawdziwe licencje ESD są przypisywane
    > automatycznie do konta Microsoft użytkownika i w 99% wypadków użytkownik
    > nawet nie zna kodu instalacyjnego. Klika na koncie zainstaluj i
    pakiet sam
    > się instaluje. Ponieważ nie da się tego zrobić dla systemu
    > operacyjnego to Microsoft nie prowadzi takiej dystrybucji dla systemów
    > operacyjnych.

    Nie wiem co to jest ESD, ale na stronie Microsoftu możesz za jakieś
    ~500zł kupić Windows 8.1 w postaci płyty ISO do wypalenia i instalacji
    (alternatywnie nosnik moze przyjsc pocztą). Nie pytałem supportu o to
    czy kod jest wypalony na płycie, ale zakładam że jest dostarczony
    osobno, do wpisania podczas instalacji.

    Odnośnie wskazanych aukcji, nie będe gdybał, napisałem do MS, jak
    odpiszą to się podzielę.