  • Data: 2015-03-12 20:55:19
    Temat: Re: leczenie przymusowe
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "marek"

    > Jakim sądem? W historii którą przedstawiłeś, sąd jescze nie występuje.
    > Na razie jest zgłoszenie, prokurator próbuje wyjaśnić o co chodzi, a Twój
    > bohater to uniemożliwia. Skoro chce usilnie iść do sądu i tam to
    > załatwiać,
    > to jego problem.
    > ---
    > Powiedział Ci, że chce iść do sądu ? ŁAAAAAAAAAAŁ

    jeszcze nie występuje, ale mozna domyslac się że zacznie ...
    ---
    I z tego wnioskujesz, że chce do niego iść ? Mnie się wydaje, że nie chce
    iść ani tu ani tu.

    pozatym to prokurator ma sprawę do mojego znajomego a nie na odwrót, więc
    powinien się sam pofatygować a nie narażac obywatela na stratę czasu i
    koszty z tym zwiazane :) niech zwróci koszty dojazdu i zawalonego dnia w
    pracy :)
    ---
    Przecież zwraca

    zreszą osobiście uwżam że to mafia w krawatach pod parasolem o nazwie
    prokuratura i lepiej nie mieć z takimi do czynienia
    ---
    Ale sądy to też mafia.

    Skoro jednak tak sobie gaworzymy to ... artykuł pt "A mogli zabić"
    http://niusy.pl/9je :-)