  • Data: 2005-10-02 11:56:52
    Temat: Re: lamanie prawa przez uczelnie prywatne ....
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Harry" <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:dhmrtk$3f2$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > to ze jedno jest w KK a drugie w KC dla mnie nie ma znaczenia wielkiego,
    > po prostu stwierdzam ze obie strony zle postepuja, z drugiej strony nie
    > jestem pewien czy to przetrzymywanie dokumentow nie bedzie raczej
    > kradzierz w pewnym sesie albo przetrzymywanie mienia, tak jakby cos mu
    > zabrali

    bedzie to ukryciem dokumentu ktorym nie maja (od momentu zazadania wydania)
    prawa rozporzadzac (art 276kk). Nie myl pojec.
    To ze Twoj kumpel jest Ci winien pieniadze (zalozenie ze posiadacie umowe)
    to uprawnia Cie do dokonania na nim
    bezkarnie rozboju (kradziez z uzyciem sily) w celu zaspokojenia dlugu ?
    Przeciez obie strony jak napisales zle postepuja, jedno pod kk a drugie pod
    kc sie nadaje.

    P.