  • Data: 2003-01-24 15:15:00
    Temat: Re: kupowanie mieszkania we dwojke
    Od: "dodo" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Vei <a...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:

    > Chce kupic mieszkanie spoldzielcze - wlasnosciowe wspolnie z chlopakiem
    (nie
    > jestesmy malzenstwem).
    > Czy jest to mozliwe?

    Miałam identyczną sytuację - tylko z 3 lata temu i nam prezes spółdzielni
    wciskał kit, iż z uwagi na prawo spółdzielcze taka opcja nie jest możliwa
    (dokładnie już nie pamiętam argumentacji). Chodziło mniej wiecej o to, że
    dwie niespokrewnione osoby nie mogą (będąc nawet członkami spółdzielni)
    ubiegać się o prawo do tego samego lokalu. Niezłe prawda Ponieważ był to
    prawie koniec roku, a nam bardzo zależało na uldze budowalanej, nie
    chcieliśmy miec problemów z us i nie mieliśmy czasu na udowadnianie
    prezesowi że nie ma racji, wiec szybko podpisaliśmy stosowne dokumenty w
    urzędzie stanu cywilnego, zawierając w ten sposób w świetle prawa związek
    małżeński. :)

    > Dodam, ze mieszkanie mialoby byc na kredyt.
    Z bankiem nie powinno być jakichkolwiek problemów.
    pozdr. Dodo