    From: "Góral" <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kupno w sklepie i-net i zwrot w ciagu 10dni
    Date: 20 Dec 2005 00:15:10 +0100

    > Rozumiesz, że liczy się sposób zawarcia umowy a nie odbioru towaru?
    > Widzisz różnicę między tymi pojęciami? Napisz wreszcie kiedy i w jaki
    > sposób Twoim zdaniem zostaje zawarta umowa...

    Nie jest ważne jakie jest moje zdanie na moment zawarcia umowy tylko sądu. Poza
    tym to jest całkowicie nieistotne bo sprzedający może spokojnie od takiej umowy
    zawieranej na odległość może spokojnie odstąpić.

    Jeżeli się tak upierasz to kupujący zawarł ze sprzedającym umowę że towar
    będzie czekał na kupującego:-)
    Czy przychodząc w takim wypadku po towar osobiście dokonujesz zakupu poza
    lokalem przedsiębiorstwa?
    Powtórze się - w tym wypadku założyciel wątku poprosił o odłożenie towaru a
    transakcja została zawarta w lokalu przedsiębiorstwa a tym samym ustawa o
    sprzedaży na odległość nie działa, chyba że masz na myśli ladę jako odległość
    jaka dzieli kupującego od sprzedającego.

    Rozwiążemy nasz spór jeżeli znajdziesz mi przepis umożliwiający Ci zwrot w
    ciągu 10 dni towaru, przy założeniu że dokonałeś zakupu w siedzibie
    przedsiębiorstwa.

    Góral