eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawokupiłem dom z lokatorem (o którym nie wiedziałem) i co teraz - jak go wymeldować ? › Re: kupiłem dom z lokatorem (o którym nie wiedziałem) i co teraz - jak go wymeldować ?
  • Date: Thu, 17 Aug 2006 15:38:18 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kupiłem dom z lokatorem (o którym nie wiedziałem) i co teraz - jak go
    wymeldować ?

    kubik wrote:

    > Sprzedająca oświadczyła w akcie notarialnym iż dom jest wolny od obciążeń (a
    > tak nie jest).

    Jest.

    > Lokatorem jest jej syn obecnie przebywający w więzieniu.

    Jak nie przebywa, to jak może być lokatorem?

    > W więzieniu jest za pobicie swojej matki. Ma również sądowy nakaz eksmisji.

    No widzisz. Czyli nie masz lokatora. Wystarczy, że go nie wpuścisz.

    > Za jakieś 3 miesiące wyjdzie z więzienia. Jak go przemeldować bez niego do
    > mieszkania jego matki ?

    "Przemeldować" nie możesz. Za to możesz (a wręcz powinieneś) złożyć
    wniosek o administracyjne wymeldowanie delikwenta.

    Niemniej jednak nawet jak będzie zameldowany, może ci skoczyć. Na
    wszelki wypadek miej tylko pod ręką ten nakaz eksmisji (i ewentualnie
    paralizator oraz gaz pieprzowy ;) ) i wszystko będzie OK.