  • Data: 2005-09-15 00:03:15
    Temat: Re: kto jest winny ?
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik napisał(a):
    [ciach] Zakładając - być
    > może nieuprawnienie, bo pytający jakoś nie odnosi się do naszych
    > dywagacji...

    Bo my to sobie tak gadu gadu, a pytający już dawno zajął się innymi
    problemami :-)

    [drugie ciach]

    W tych wypadkach przecież nie naruszył by prawa swym
    > działaniem, a z punktu widzenia nadjeżdżającego przyczyny postoju
    > pytającego nie miały dla skutków żadnego znaczenia.

    o tym właśnie myślałem przywołując zalinkowane analizy.

    podobnie jak w tamtym przypadku kwestia wpływu prędkości na
    przeżywalność ofiary była bardzo istotna tak i tutaj można próbować
    dowodzić, że do poślizgu i kolizji doszłoby niezależnie od tego czy
    pytający by stał jechał czy leciał. Kluczowa była (to oczywiście
    stwierdzenie warunkowe) prędkość BMW.

    kończmy ten temat, pewnie i tak się nie dowiemy o dalszych losach sprawy.

    Dobranoc

    MAc