eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawokruczki prawne umowy z Polkomtelem czy po prostu złodziejstwo?Re: kruczki prawne umowy z Polkomtelem czy po prostu złodziejstwo?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!ecngs!feeder2.ecngs.de!212.27.60.7.MISMATCH
    !feeder1-1.proxad.net!proxad.net!feeder2-2.proxad.net!nx02.iad01.newshosting.co
    m!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-
    01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Tue, 21 May 2013 10:18:33 +0200
    From: z <...@...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130509
    Thunderbird/17.0.6
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kruczki prawne umowy z Polkomtelem czy po prostu złodziejstwo?
    References: <kncq4p$ai$1@node1.news.atman.pl> <kncqk7$ri$1@node1.news.atman.pl>
    <kncris$1l6$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <519a125f$0$1267$65785112@news.neostrada.pl>
    <1i2xq8qrnn8w$.orrkaarisu9v.dlg@40tude.net>
    <519a44c6$0$1224$65785112@news.neostrada.pl>
    <1xcefpij7sqk0.3vwqoo4jpml4$.dlg@40tude.net>
    <519b18c5$0$26694$65785112@news.neostrada.pl>
    <pmolcmtu04sm.1yw10tdad26h$.dlg@40tude.net>
    In-Reply-To: <pmolcmtu04sm.1yw10tdad26h$.dlg@40tude.net>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 13
    Message-ID: <519b2ddc$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: host-89-167-37-55.nplay.net.pl
    X-Trace: 1369124316 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26700 89.167.37.55:30863
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:721762
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-05-21 10:06, Andrzej Kubiak pisze:
    > Widziałeś zestaw sprzedażowy Plusa? Nie pisz o Pobieraczku, loteriach
    > SMS-owych i śladach życia na Marsie. Widziałeś/nie widziałeś?
    >
    Łatwo napisać że coś jest od czapy. Trudniej to podeprzeć argumentami.
    Dla mnie sytuacja identyczna. Sprzedaż konsumencka, celowe działanie w
    celu wprowadzenia w błąd czy wyzyskania błędu.
    Wiem... zestaw sprzedażowy inny, firma większa, ma lepszych prawników...
    ale mechanizm ten sam.
    Dlaczego jedni dostają zaszczytu i tułają się po sadach a inni nie to
    może wytłumaczy jakiś sędzia :-)

    z

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1