    From: Sherlock <s...@n...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: krotka praca - umowa o dzielo?
    Date: Tue, 10 Jun 2003 18:50:07 +0200

    Czynnik chaosu sprawił, że dnia 10 cze 2003, Newsmail napisał:

    > wszystko zalatwia twoj zleceniodawca (a raczej - w przypadku umowy o
    > dzielo nalezaloby powiedziec : Zamawiający ).

    o jak miło :)

    > Zadnych nie ma
    > ubezpieczen - jesli ma byc umowa o dzielo (choc nie powiedziales co to
    > za robota, bo m oze poprawniejsza bylaby umowa zlecenie).

    będzie to zapisywanie numerków uczestników obozu survivalowego w punkcie
    kontrolnym, odporowadzanie grup na wyznaczone miejsce, rozdawanie racji
    żywnościowych itd. :)

    > Jesli
    > zarobisz 600 zl to dostaniesz na reke:
    >
    > 504 zł

    ach te podatki ;)

    > Pity - w sensie roczne zeznanie podatkowe - bedziesz musial wypelnic
    > za niecaly rok (do 30 kwietnia 2004) na podstawie informacji PIT 8B,
    > ktora dostaniesz od Zamawiającego. Z jednej strony musiszs to zrobic,
    > a z drugiej stroiny to Ci sie oplaci, bo jesli nic juz wiecej nie
    > zarobisz (albo zarobisz jeszcze mniej niz 2400 zl) to owe 96 zl, ktore
    > potracono Ci z tych 600 zl wróci do Twojej kieszeni.

    to 2400 to rocznie, tak?

    > Nie ma zadnego ubezpieczenia. Jesli chcesz sie ubezbieczyc na zycie
    > (np. od urwania reki) to musisz to sam zalatwic w wybranym
    > towarzystwie ubezpieczeniowym. Zamawiający nie ma z tym nic wspólnego.

    no... rozumiem i jestem już tak ubezpieczony (nwet dwa razy - w PZU i
    jeszcze jakieś ubezpiecznie studenckie) :)

    --
    Sherlock __o