eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[kronika2prl] Się prostaczkowi wydawało, że chodzi o jakąś sprawiedliwość › Re: [kronika2prl] Się prostaczkowi wydawało, że chodzi o jakąś sprawiedliwość
  • Data: 2011-10-04 22:18:59
    Temat: Re: [kronika2prl] Się prostaczkowi wydawało, że chodzi o jakąś sprawiedliwość
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-10-04 22:58, mi pisze:
    > On 04.10.2011 22:51, mi wrote:
    >> http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34862,10402140,
    Pomogl_zlapac_zlodzieja__Dostal_zarzut_paserstwa.htm

    > Zapomniałem wspomnieć o wspaniałej postawie mendy w todze:
    > "Sąd rozpatrywał sprawę w tzw. trybie uproszczonym. Wyrok zapadł
    > błyskawicznie. Złodziej dostał karę 2 tys. zł grzywny, sprzedawca z
    > Allegro - 800 zł grzywny, _taką_ _samą_ _karę_ _sąd_ _orzekł_ _wobec_
    > _pana_ _Krzysztofa_. On jako jedyny zgłosił sprzeciw. Jego proces
    > zacznie się więc od początku."
    >
    > Jak to leci w bajkach? Że tryb uproszczony jest stosowany tylko w
    > przypadkach nie budzących wątpliwości? Ciekawe jakie warunki trzeba
    > spęłnić by menda w todze przeczytała akta i miała jakieś wątpliwości...

    Ci w togach notorycznie spóźniają się na rozprawy i nawet nie raczą nic
    przedtem przeczytać. Takie coś jak randka w ciemno.

    animka
    --
    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w